هشتاد و ششمین شماره فصلنامه آموزشی مهندسی ایران به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم منتشر شد. در این شماره 7 مقاله از استادان و صاحبنظران در زمینه های مختلف آموزش مهندسی به چاپ رسیده است.
عناوین مقالات منتشر شده در این شماره بدین شرح است:
علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟/ علی غفاری؛ مسعود عبداللهی نیا
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی/ حسین معماریان؛ آزاده معماریان؛ عماد محصل افشار
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روشهای تصمیمگیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه/ رحیم دباغ؛ پریا عزیز پور
تطبیق برنامه دروس گرافیک مهندسی با رویکردهای مدرن طراحی با استفاده از یک روش دادهکاوی هایبریدی مبتنی بر بهکارگیری تابع کیفیت و تحلیل چندمعیاره DEMATEL بهصورت فازی/ حمید حق شناس گرگانی؛ علیرضا جهانتیغ پاک
بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارتهای لازم برای قرن 21/ سحر برادران عبداللهی؛ فیروز محمودی
وضعیت اشتغالپذیری دانشآموختگان دانشگاه فنیوحرفهای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی/ رضا مهدی؛ احمد کیخا
بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرمافزارEdmodo بر مهارتهای نگارش دانشجویان مهندسی راهآهن/ محبوبه تقی زاده؛ مینا بصیرت؛ آتنا اجتهادی
در پایان فصلنامه چکیده مقالات به انگلیسی آمده است.
روابط عمومی فرهنگستان علوم
Report