هشتاد و سومین شماره فصلنامه آموزشی مهندسی ایران به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم منتشر شد. در این شماره 7 مقاله از استادان و صاحبنظران در زمینه های مختلف آموزش مهندسی به چاپ رسیده است.
عناوین مقالات منتشر شده در این شماره بدین شرح است:
• تأملی بر ميزان تأکيد بر اخلاق آموزش در دانشگاه های فنی و مهندسی کشور و مقايسه آن با دانشگاه های فنی و مهندسی برتر جهان/ حسین عبداللهی و سعیده تقی زاده
• وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک/ علی غفاری و مسعود عبداللهی نیا
• ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیف گرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک/ محبوبه تقی زاده و کافیه اسداللهی
• طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران)/ احمد کیخا ، میترا عزتی و محمد جواد صالحی
• بررسی ضرورت آموزش جامع شبیهسازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری/ رزا وکیلی نژاد
• به کارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری/ منوچهرتمیزی، جمال الدین سهیلی، فریبا البرزی و حسین ذبیحی
• طراحی الگوی توسعه همکاری های دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه/ سید احمد محمدی حسینی، علی اکبر امین بیدختی، محمد علی نعمتی و علی محمد رضایی
در پایان فصلنامه چکیده مقالات به انگلیسی آمده است.
روابط عمومی فرهنگستان علوم
Report