هشتاد و سومین شماره فصلنامه آموزشی مهندسی ایران به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم منتشر شد. در این شماره 7 مقاله از استادان و صاحبنظران در زمینه­ های مختلف آموزش مهندسی به چاپ رسیده است.

عناوین مقالات منتشر شده در این شماره بدین شرح است:

تأملی بر ميزان تأکيد بر اخلاق آموزش در دانشگاه های فنی و مهندسی کشور و مقايسه آن با دانشگاه های فنی و مهندسی برتر جهان/ حسین عبداللهی و سعیده تقی زاده
وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک/ علی غفاری و مسعود عبداللهی نیا
ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیف گرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک/ محبوبه تقی زاده و کافیه اسداللهی
طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران)/ احمد کیخا ، میترا عزتی و محمد جواد صالحی
بررسی ضرورت آموزش جامع شبیه‌سازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری/ رزا وکیلی نژاد
به کارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری/ منوچهرتمیزی، جمال الدین سهیلی، فریبا البرزی و حسین ذبیحی
طراحی الگوی توسعه همکاری های دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه/ سید احمد محمدی حسینی، علی اکبر امین بیدختی، محمد علی نعمتی و علی محمد رضایی

در پایان فصلنامه چکیده مقالات به انگلیسی آمده است.

 

روابط عمومی فرهنگستان علوم

1000 کاراکتر باقی مانده


IMAGE گفتگوی ایبنا با دکتر رضا داوری اردکانی
اصحاب ایدئولوژی فلسفه را آلوده به سیاست کردند
IMAGE گفتگوی ایبنا با دکتر غلامرضا اعوانی
فلسفه در غرب زنده است
IMAGE گفتگو با دکتر حسن تاج بخش
کتابخانه شکوفه‌زار دانشمندان است
IMAGE گفتگوی انجمن اندیشه و قلم با دکتر رسول جعفریان
مدافع اصل علم هستم
IMAGE گفتگوی ایسنا با دکتر محمدرضا اسلامی
دولت از افراد دارای نبوغ حمایت کند

جدید ترین تصاویر

12
06
امضای تفاهم نامه_8
خانم دکتر سیمین ناصری